..-

Hello!

Jävlar vilken dag, är typ död.
Vaknade klockan nio, efterbliven är jag eftersom jag glömmer att stänga av larmet varje kväll och när det ringer kan jag inte somna om.
Efter det så kom en städerska och städade åt oss, så nu är det rent och fräsht här. 

Åkte till leytonstone för att kirra ett NInummer, jävla kukskallar gav oss bara ett nummer att ringa. 
Slösade vi stålar på det. Gött.
Och det som är värt en guldstjärna är ju att vi fick ingen tid förens den 12 november, om typ tre veckor. Alltså kan inte vi börja jobba förens om tre veckor. Fett. Eller inte.

Efter det åkte vi tillbaka hit och kollade in gymmet och lite sånt, ska nog kirra ett gymkort imon (kommer inte ha asmycket att göra om dagarna och även om man vill så kan man inte shoppa varje dag).
Så det blir nice, hoppas jag får motivation till att gå dit varje dag, dom hade bodypump(!!!!!!!!!!!!) och zumba. 
Jessica hade inte provat pumpen så jag ska lura med henne dit. HUahuahu.

Sen efter det gick vi och handlade, mat, kuddar, en jävla toaborste och massa annat nödvändigt. 
Alltid lika kul att lägga sina pengar på. wiho.

Packade upp och så, så nu har jag äntligen fått upp alla mina smycken!
Dom har legat i små lådor helt igentejpade haha.
Känner mig lycklig bara av det.

Åkte till queensway för en jobbintervju med Bella och Matilda, men stolpskottet kom aldrig så det var bara till att åka hem igen. Gött.

Nu sitter jag här, ska skriva färdigt mitt cv så jag kan dela ut det nångång. 
Känner mig lat.

Jaja, det var denna dagen det, ska nog ta en dusch strax med (allt för att slippa cvt)

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0