..-

Hejsan hoppsan kerstin.

Idag har det hänt grejer!
Har kollat på desperate housewifes från typ klockan 10 - 15.30 
Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Käkat kinamat och skypeat med Mat.
Imon ska jag jobba.
Sen ska jag på bio med Nico.
Ted ska vi se.

Sen på lördag ska jag fixa massa ärenden och shit sen festa sönder.

Lär vara bra bakis på söndag minsann japp.

Gött äre.
Kim kommer på måndag och sover över då hon ska följa med till flygplatsen hihi.

Lär antagligen inte uppdatera förens på måndag, och efter det vet jag inte, vet inte när jag får internet osv.
Tråkigt för alla mina 12 trogna läsare.
Skam.

En sak att fundera över som alla jobbiga jävlar ska tjata om på facebook:
"Böneutrop i Sverige?"

Jag säger NEJ NEJ NEJ NEJ för fan!
Ärligt talat? Vad fan håller folk på med?

Sverige är fan ett KRISTET land, och dom som inte är kristna är förmodligen ateister.
Allvarligt talat så blir jag pissed på detta.
Vafan ska vi ha böneutrop här för? Blattarna får la för fan ta seden dit dom kommer?
Jag som svensk hade ju inte direkt bosatt mig i Irak eller nåt shit och sen begärt att dom skulle bygga svenska kyrkor, ringa i kyrkklockorna och skit?
Jag hade väl betett mig som dom gör, använt passande kläder och käkat rätt mat osv osv.

Herregud, vart är vi påväg?
Vi sjunger inte nationalsången i skolan, vi GÅR INTE ENS TILL KYRKAN på avslutningen.
Vad kommer här näst? 
Att dom ska sluta servera fläskkött på resturangerna? Att vi tvingas fasta?
Eller kanske måste vi tjejer klä oss i slöjor eller att vi får ha fler fruar på samma gång? 
Hahah alltså okej det sista kanske var lite överdrivet.

Men vafan, snart firar vi väl inte julafton längre eller påsk eller andra grejer, skitrasistiskt verkligen.
Säger en sak som jag faktiskt står för:
DUGER INTE SVERIGE SÅ KAN NI ÅKA HEM. 
KAN NI INTE ÅKA HEM, SÅ SLUTAR NI ATT KLAGA OCH FÖRSÖKA ÄNDRA PÅ VÅRA TRADITIONER OCH VÅRAN RELIGION.

Helt ärligt, jag har inget emot religion och sånt, tycker verkligen det är riktigt intressant och roligt men när det går överstyr är det fan inte kul längre.


PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0