Lördag

Hello fags!

Idag har dagen bestått utav film, film, pizza, film och lite chips.

Vi var ute igår, först på en klubb som hette 2&8, men det sög så vi åkte vidare till Cocko.
Det var typ rätt kul där, men det känns som dom flesta klubbarna är så jävla små här!
Inget direkt dansgolv eller sådär, skittråkigt.

Jaja, kom hem runt halv sju-sju och däckade till halv två typ.
Är hyfsat jävla trött nu.

Tar det allmänt lungt ikväll. Orkar inte göra nåntiing.
Saknar bob faktiskt.
Jobbigt läge.

Sen en annan grej med så bokade jag hemresa för jul med.
Priserna stiger ju fort som fan ju längre man väntar så lika bra att göra det nu.
Så 20-30 december är jag hemma i Sverige hehe.

DÅ JÄVLAR ska jag festa!
Fan vad kul!

Imon blir det gymmet, det är väl typ det enda jag ska hitta på.
Funderar fall jag ska gå lite sightseeing här i området med, för att fördriva tid. 
Hatar söndagar.


Whatever, pallar inte skriva mer.

PUSS
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0