..-

Avundsjuka är så fruktansvärt fult.
Usch vad jag tycker det är fult, det gör en människa så jävla oattraktiv.

Jag förstår mig inte på människor som inte bara kan hålla sig till sitt eget och bara skita i vad andra gör?
Fan alltså jag är fett pissed just nu.
Åååhh orkar inte.

Jaja, iallfall har Frida varit här idag i tusen timmar typ. Underbart!
Becka har varit här i två omgångar med.
Sa hejdå till henne och så.
FAN Ska alla IVÄG JUST NU FÖR?
Jävla folk fan tänk på mig?
Skämt o sido. Eller inte.. Hehehe


Imon ska jag jobba sen ska jag till Jessika på kvällen och mysa, skitlängesen vi sågs!
Frida skulle nog vara med också.
Sen blir det förhoppningsvis utgång med Jessika på lördag, hon var tydligen sugen på det och det händer fan inte varje dag alltså. Får se vad som händer!

Olly Murs – Heart Skips A Beat feat. Rizzle Kicks

When you hold me like this, my heart skip skips a beat.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0