Könsord, hot & personangrepp

Jag har då idag bevittnat den mörka sidan av alla såkallade "vuxna".
Jag förde en diskussion med en människa som totalt VÄGRADE inse vad jag egentligen satt och skrev.

Det jag fick höra var att jag gick på personliga angrepp och att jag var:
1. En idiot
2. En idiotjävel
3. En fitta
4. Ful
5. Inte frisk
6. Dum i huvudet
M.m

Dessutom fick jag det på punkt att pricka att jag skulle "passa mig".
Vilket är olaga hot.

Hur i HELVETE får man det till att JAG går på personangrepp när jag sitter här och blir totalkränkt av VUXNA människor, MAMMOR som har barn sitter och skriver att jag är en jävla Barbie-wannabe? (vilket förövrigt var rätt kul eftersom Barbie är rätt jävla överskattad enligt mig)
I vilket fall som helst, denna människan det rörde fattade en sak helt fel och då blev det kaos.
Jag skulle få spö och jag har jag inte fått tillräckligt mycket stryk skulle jag må bra av att få det.

Ja, alltså jag förstår inte hur man kan sitta och säga att jag är psykiskt kränkande och bryter mot lagen och skit när jag får tillbaka ovanskrivet?
Tro fan jag fattar att folk blir förbannade av det jag skriver, MEN jag ska INTE ETT ENDA ORD om hur fet, ful och äcklig denna människan var, vilket jag kunde göra.
Och t ex hennes familj är inte heller den finaste.
Gjorde jag det? NEJ. För det hörde inte till diskussionen.

Men det är helt okej att skriva så till mig för att ni VET att jag har rätt.

Hur ska man någonsin kunna ta en diskussion med människor som beter sig så åt helvete?

Ska man bli förtryckt och nervärderad för att man har en åsikt?

Idiotiskt.
Men välkommen till smålandsstenar.
Skönt att lämna skiten.

Camilla
2012-09-25 @ 22:32:38
URL: http://cammies.blogg.se/

HAHA bäst ju. Goooooo Padde!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0