..-

Fan asså, veckan har gått sjukt snabbt!
I helgen jobbade jag fredag och lördag.
På fredagen så träffade jag Kim och vi käkade på harrys. NOM.

Sen på lördagen jobbade jag till sju på kvällen sen åkte jag hem och typ.. sov.
Söndagen åkte vi till helsingborg och beställde en soffa. Den kommer förmodligen på måndag, senast tisdag.

I veckan har jag bara packat, umgåtts med vänner, bara softat typ.
Är jävligt trött på att packa nu.
Glömmer hälften känns det som.

Imon åker vi iallafall bara och hämtar nyklarna, slänger in lite lådor, mäter lite väggar och så, sen på kvällen hoppas jag att jag kan åka till parken, är faktiskt riktigt sugen på det!
Blir nog att jag kör då jag ska upp tidigt på lördag och dra till ikea.
Eller blir att lasta ur lastbilen i lägenheten först sen blir det ikea.
Fetnice.

Sen på söndag blire att köpa säng typ. Fixa, ordna och förhoppningsvis åker jag inte tillbaka till ss på söndag.
Lycka.

Nästa helg blir det inflyttningsfest och födelsedagsfest, då blire supa av.
Fem veckor nykter, inte dåligt!
Är faktiskt stolt över mig själv hehe.

Nu ska jag däcka.

Peace.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0