..-

Jag har typ fått bihåleinflammation.
Har ont runt båda ögonen och ner på kinderna typ, känns som hela fejan ska sprängas.
Skevt
Mamma säger att jag måste gå till läkaren imon.
Fuck that shit I aint gonna let some bitch stab me in my arm.

Mamma är hypokondriker.

Men allvarligt talat så gör det skitont men jag orkar inte knapra piller just nu, speciellt inte pencillin som är lika stora som tegelstenar typ.
För den som inte vet äter jag typ aldrig tabletter, jag tror inte på att de funkar.
Förutom mina ppiller som tydligen funkar alldeles utmärkt hehehe.
En gång, när jag hade halsfluss tvingade mamma mig att äta pencillin och då fastnade en bit i halsen och då var jag tvungen att springa in på toan för att inte spy över hela köket.
Läskig skit.

Kommer inte kunna sova inatt eftersom jag vaknade vid tolv idag.
Det är så himla kul ibland.
Och ska förmodligen inte jobba i helgen eftersom jag hostar som en galning med.
Känns fresh och hosta en kund rakt i fejan när man ska knyta en kravatt eller så.

Nyår vare i måndags iallafall, lika tråkigt som vanligt.
Folk ska bara tjafsa och vara allmänt dryga och få mig på dåligt humör.

I helgen vet jag inte vad jag ska göra heller, Becka ville supa, Kim ville ses och typ gå på dejt eller nåt.
Jag orkar ingenting egentligen men jag orkar inte sitta själv hemma heller.
Sugerröv.

Borde egentligen bli schitzo och skaffa mig en polare på heltid. Eller en man, det hade varit bättre för då hade man förmodligen stillat sitt sexuella begär också. 
Fetnice

Nä nu ska jag försöka hitta på nåt att göra med mitt patetiska lilla liv.
PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0