..-

Sitter hemma i Småland just nu, är här på besök.
Känns awesome att skriva så. Fan vad gött.

Becka kommer snart med frukost, hon är ju för goe den.
Underbart med frallor och sånt skit.

I helgen jobbade jag, sen på lördagskvällen så var vi lite folk hemma hos mig.
Hade nog himla kul! Heheheh
Nåväl, ska inte dricka nu till helgen ändå, orkar inteeee.
David kom och tog hand om mig hela söndagen iallfalll
Var inte sådär jättebakis som jag brukar vara men lite grann iallafall.

Åkte hit igår sen kom Becka och Linus och drack kaffe och vi satt på altanen och tjötade.
Sen på kvällen åkte jag till reftele för lite filmmys.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av veckan förutom att måla klart mitt jobbiga köksbord.
Annars blir det jobb senare i veckan och en lugn helg.

Nu ska jag klä mig och invänta Beckson.

Peace



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0