Malcolm Brandin

- Mikrofonmördare
- Galen

Just sayin.



Helt seriöst så såg jag en kvinna häromdagen som gick runt och käkade på nåt.
Jag ba; vaf.. Är det..? VAFAN?

 
Jag SVÄÄÄÄR på min mamma att det var en haschklump.
Jag lovar och svär med handen på hjärtat.
?!?!

 
Förövrigt så verkar braj vara lika populärt vart man än åker i världen.
Har jag bara blivit mer uppmärksam eller har folk börjat bli mer öppna med det?
Var det inte ett sånt jävla hyshpysh såfort nån skulle puffa förr?
Jag vet inte, men tycker det är skumt att det plötsligt finns överallt verkligen.
Här går alltså folk öppet på gatan och röker på.
Lite värdighet har man väl? Eller vad man nu säger?
Orka skylta med att man är en stoner typ?

Jag vet inte hur folk tänker ibland, bryr mig dock inte asmycket, bara att det luktar röv och det sätter sig i kläderna.
Har två stoners i vårat hus, fast tror dom går på annat med, han är helt flummig, jämt.
Jaja whatevs.

XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0