En vecka

En vecka har gått!
Känns redan som typ flera månader. Haha ne men lite så.

Min bloggapp funkar inte (som vanligt) så det är därför jag inte har skrivit nåt.

Iallafall så har vi flyttat in nu i vårat rum, blev inte lägenhet för att dom vill oftast ha 3 månadshyror i förskott.
Känns sådär att punga upp iaf.
Så eftersom vi var fyra st så lottade vi faktiskt vem vi skulle bo med så jag ska bo med en tjej som heter Jessica.
Riktigt go göteborgare.
Hahah

Aja, i vilket fall som helst har vi flyttat in nu och sådär.
Ska söka NI nummer imon, sen blir det jobbintervju/information och lite jobbsök tänkte jag, köpa lite grejer med som typ galgar och en soptunna(?) till toan. 
Jävla skitspanjorerna som bodde här innan har typ aldrig städat i hela sitt liv.
Svineri.

Jaja annars är allt toppen och jag och Jessica har inte rivit varandra i ögonen. Än.
Hahha
 
Ne men fan, jag har typ inte asmycket att berätta faktiskt, Jävla spring i stan och affärer och shit nu dom senaste dagarna, jag orkar typ inte mer haha.

Jaja nu ska jag packa upp.

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0