Monday you suck.

Usch jag är så jävla arg och ledsen ikväll.
Hur mycket jag än ställer upp, gör mitt bästa och verkligen försöker lära mig nya saker blir jag konstant trampad på.
Jag blir idiotförklarad, utnyttjad och skälld på.
Hur länge orkar man ta skit från en annan människa?
Hur länge kan man ta skit utan att man blir helt mindfuckad och man faktist tror att man är korkad och dålig?

Det är alltid lika roande när någon ringer enbart för att berätta vilka misstag har gjort den veckan.
Jag kollade på TV4 morgon häromdan där dom tog upp mobbing i vuxenvärlden.
Detta är mobbing, jag blir på riktigt mobbad.

Jag orkar inte ta skit längre, orkar inte att vara trevlig och hjälpsam mot dom som är elaka mot mig.
Det värsta är att jag kan inte ta upp det, då lär jag väl få en utskällning som heter duga eller en spark ut genom dörren.

Förstår inte folk hur man ska bete sig?
Alla kan göra misstag, ALLA.
Jag är mänsklig, jag kan inte allt, jag vet inte allt, ibland tänker jag inte rätt, ibland är jag trött och okoncentrerad.
Låt mig vara det, man sparkar väl inte på en valp när den kissar på mattan för första gången?
Låt mig göra misstag, låt mig lära av dem, skäll inte på mig när jag gör fel, för kom ihåg, vi är människor båda två och vi kan inte allt, vi vet inte allt.

Jag försöker så jävla hårt att inte ta åt mig men vissa dåliga dagar så gör jag det, jag får ont i hjärtat.
Känslan att ha ont i magen när jag ska sova är inte hälsosamt.
Oroar mig över vad jag ska göra för fel nästa gång.

Jag tycker synd om kidsen som blir mobbade i skolan, jag har aldrig blivit det men nu vet jag hur det känns.
Förmodligen när man är liten är man mer rädd än i vuxenvärlden.
Men det känns förjävligt rent ut sagt.

Jag tycker illa om mig själv för att jag är så feg och inte vågar stå upp för mig själv längre, vilket jag alltid gjorde förr.
Någonstans på vägen hände det nåt.

Jag hatar orättvisa och att bli tagen för givet, har alltid gjort.

Jag vill inte hata min vardag, jag vill inte att min story ska handla om hur skit jag mår just nu, jag vill kunna säga att livet är fett och att jag älskar allt.

Men cash is king and the king rules.

Peace

mat
2013-04-11 @ 08:09:22

??!!? :o
Puss på dig !! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0