..-

Så dom senaste dagarna har jag börjat jobba heltid typ, lite mer.
Jag hatar det.
När ska man hinna träna? Tvätta? Städa? Får ryck.
Jag orkar ingentiiiiing! Jag blir helt slut i huvet på kvällen.

Aja, igår var jag med min bästis på stranden och myste.
Min andra bästis fattades dock.
Nu får du typ komma hem Mat så du kan bo här och stöka ner och inte diska efter dig typ, glömma miniderm på badrummet och ha en egen handduk, fylla kylen med kladdkaka och parkera din väska precis där man går så man alltid, ALLTID snubblar över den.
Blö.

Var iallafall riktigt skönt, vi satte oss i en sån håla typ och där blåste det nästan ingenting.

Det blir jobb hela jävla veckan och till helgen vet jag inte.
Hoppas på fest.

Peace

Mat
2013-05-10 @ 00:46:36
URL: http://byminiformini.blogg.se

Hahah söötis, du känner mig allt för väl ;) ...och jag kan knappt vänta efter att komma hem så jag och caspian kan flytta in typ på halvtid hos dig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0