Torsdagslö

Idag jobbade jag halvdag, till 14.
Åkte hem, käkade, kollade ett avsnitt av The walking dead, sen däckade jag stenhårt.

Är förkyld som satan och känner mig sjukt tung i huvudet.


Har gjort fransk manikyr på fingertopparna också för skojs skull. 
Det lär ju sliras väck imorgon men ändå.

Ska inte göra ett skit mer idag, ska kolla på tv tänkte jag, orkar inte direkt bli sjuk.

Imorgon är det fest som gäller. Gosh.
Jag ogillar verkligen att festa på fredagar. Bakis lördag = helgen förstörd.
Vem fan pallar vara seg och trött en lördag? Uuusch.
Jaja, förhoppningsvis blir det kul.

Så helt ärligt vet jag inte ens varför jag skriver här men eftersom jag inte har några vänner att dela min dag med så får jag låtsas att bloggen är min homie.
Blir fan deppig av att folk är vuxna och jobbar. Ingen hinner/orkar/vill träffas. 
Men what to do, kan inte direkt tvinga folk att umgås med mig.
Längtar till jag börjar skolan (vilket jag förmodligen inte lär göra så kommer få jobba ett år till, hoppar av glädje) så man kan träffa lite nytt folk som inte bara jobbar och sitter hemma varje dag och tråkar.
Bitterfitta får man vara när man mår dåligt.

Min chili con carne blev ganska god ändå, fast jag hade glömt att köpa lök. Dåligt gjort av mig.



Flötigt hår, på med favvokepsen.

PUSS
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0