-..

Lika jävla risigt fortfarande.
Värdelös vecka, värdelös dag, värdelös jag.
Varför måste folk bete sig illa?
Varför måste folk ta mig för givet?

Vill bara bort här ifrån, blir svårare och svårare att ta sig upp ur sängen.
Måtte det vända snart. Eller nåt.
Vill åka iväg, slippa se all skit, höra all skit, känna all skit jag gör.
Varför kan man inte bara radera sina känslor? Varför måste man ha den förmågan av att kunna känna något alls?
Önskar jag var lika stark som innan. Icke.
 
Oduglig, värdelös, ful, tjock, efterbliven, irriterande, lat, bitter, negativ, tråkig, jobbig, dum i huvudet, störd.
Varje dag.



Duger inte, kommer aldrig göra, har aldrig gjort. Finns alltid någon, några snyggare, finare, smalare, trevligare, roligare, snällare, sötare än mig.
Varje dag.



Svårt att sova. Vill inte sova. Kan inte fatta att det blivit såhär. Varför är det såhär?
Man har mat på bordet, tak över huvudet. Varför är det så illa?
Orkar inte.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0